Handleidin Website Support Service Groene, blauwe en rode vensters

Uit Merlijn Handleiding
Ga naar: navigatie, zoeken


Website Support Service hoofdkeuze

Home | Nieuws | Introductie | Menu's | Handelingen | Modules | Velden | Vraag en Antwoord 

Groene, blauwe en rode vensters

Na het opstarten van de Website Support Service kunnen er een aantal gekleurde vensters verschijnen.

Hieronder vind u de betekenis hiervan:

Venster Omschrijving
Image:Website_Support_Service_StandaarderrorFloat-venster.png StandaarderrorFloat-venster

Het groene scherm toont de aanroepen naar de databases.

Image:Website_Support_Service_InfoFloat-venster.png InfoFloat-venster

Het blauwe scherm toont de verzoek uitwisseling met de aangesloten website(s).

Image:Website_Support_Service_Serverfouten.png Serverfouten

Het rode scherm toont foutboodschappen. Normaal gesproken is dit scherm leeg, indien dit niet het geval is dient U contact op te nemen met Merlijn Support.